Bristol-Myers Squibb i Arris Pharmaceutical razvijaju hepatitis C inhibitore
Objavljeno
19 January, 2009.
u
Iz svijeta
Bristol-Myers Squibb i Arris Pharmaceutical Corporation su objavili kako su ušli u sporazum razvoja inhibitora proteaze kako bi spriječili širenje virusa hepatitisa C (HCV), vodećeg uzročnika kroničnog oboljenja jetre. Bristol-Myers Squibb će dobiti ekskluzivna razvojna i marketinška prava za bilo koji HCV inhibitor proteaze koji se proizvede u zajedničkoj suradnji. Za uzvrat, Bristol-Myers Squibb će financirati istraživanje kao i sva ostala plaćanja prema Arris. Financijski detalji sporazuma nisu objavljeni.
Prema uvjetima u ugovoru, Arris će primijeniti svoja vlasnička prava Delta Technology kako bi dizajnirao snažan i selektivni inhibitor proteaze enzima HCV. Proteaza hepatitisa C, slično kao i HIV proteaza koja može prouzročiti AIDS je enzim koji virus treba kako bi se razmnožavao.
„Drago nam je što ćemo surađivati sa Arris“, izjavio je dr. Peter S. Ringrose, predsjednik Bristol-Myers Squibb istraživačkog instituta. „Uzbuđujuća je mogućnost za znanstvenike iz Bristol-Myers Squibba i Arrisa da rade zajedno koristeći Arrisovu delta tehnologiju kako bi dizajnirali snažne inhibitore ovog ključnog enzima. Nadamo se da ćemo kroz suradnju sa Arrisom razviti efikasan tretman koji će odgovoriti na rastuću medicinsku zabrinutost zbog hepatitis C virusa“.
John Walker, predsjednik Arrisa je izjavio, „Virus hepatitisa C je sigurno jedan od najznačajnijih ciljeva s kojima se danas suočava farmaceutska industrija. Činjenica da je Bristol-Myers Squibb odabrao Arris kao suradničkog partnera jasno reflektira njihovo pouzdanje u naše kemijske mogućnosti, posebno Delta Technology. Ovo partnerstvo je zasnovano na ranijem razvojnom programu virusnih inhibitora proteaze, značajno proširujući napor osim herpesnih virusa na ostale atraktivne mete infektivnih oboljenja. Dodatno, suradnja pokazuje Arisovu mogućnost kontinuiranog razvoja razvojne linije podržane od strane od strane svjetski priznatih farmakoloških partnera, dajući širi fokus na oboljenja i višestruke marketinške mogućnosti.“
Izvor: www.medicalnewstoday.com, originalni članak možete pročitati ovdje